Συνεδριάζει το απόγευμα το Περιφερειακό Συμβούλιο ΑΜΘ και στην ημερήσια διάταξη ξεχωρίζει η Γνωμοδότηση για την έγκριση περιβαλλοντικών όρων επί της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (Μ.Π.Ε) του έργου «Νέα σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη -Αμφίπολη –Νέα Καρβάλη». Εισηγητής του θέματος είναι ο Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας και Kτηνιατρικής Γεώργιος Ζιμπίδης.
Ο κ.Ζιμπίδης θα εισηγηθεί επίσης και το θέμα της έγκρισης 10 μελετών περιβαλλοντικών επιπτώσεων για 3 λατομεία στην Π.Ε Καβάλας και 7 στην Δράμα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σε κάθε συνεδρίαση το σώμα καλείται να γνωμοδοτήσει για πολλές ( 6, 7, 8,) νέες μελέτες που μεταφράζεται σε αντίστοιχες άδειες για εξορύξεις.
Αβίαστα βγαίνει το συμπέρασμα, ότι σε λίγα χρόνια ο ορεινός όγκος θα γίνει κρανίου τόπος. Και το ερώτημα είναι: όλη αυτή η δραστηριότητα –που δικαίως θεωρείται χρυσοφόρα για την Ελληνική Οικονομία- δεν επηρεάζει την ποιότητα ζωής των κατοίκων του Βώλακα, ο οποίος έχει κυριολεκτικά περικυκλωθεί από λατομεία?