Τρεις διακρίσεις για το ΦΤΜΜ Δράμας-Το Χρυσό Βραβείο Ταυτότητας, στον Δημήτρη Παπάζογλου 

Τρεις πολύ μεγάλες διακρίσεις πέτυχε το Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας στα Ελληνικά Βραβεία Σχεδιασμού και Οπτικής Επικοινωνίας.

Πιο συγκεκριμένα, την Τετάρτη 4 Μαΐου, κατά την τελετή απονομής των 21ων Ελληνικών Βραβείων Σχεδιασμού και Οπτική Επικοινωνίας στην Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, ο συνεργάτης του ΦΤΜΜ Δημήτρης Παπάζογλου και το γραφείο του DpS Athens, έλαβαν το πρώτο βραβείο για την οπτική ταυτότητα και την ανάπτυξη των εφαρμογών της για το Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας (κατηγορία πολλαπλές εφαρμογές), καθώς επίσης και το Χρυσό ΕΒΓΕ Ταυτότητας, ως η εργασία που ξεχώρισε η κριτική επιτροπή ανάμεσα σε εκατοντάδες άλλες εξαιρετικές συμμετοχές και έργα.

Επιπλέον, η DpS Athens, διακρίθηκε με το δεύτερο βραβείο, για τoν σχεδιασμό της αφίσας “DISFF in Athens” στην κατηγορία «Αφίσα», εργασία που υλοποιήθηκε για τις ανάγκες των δράσεων του οργανισμού εκτός Δράμας υπό τον τίτλο «το Φεστιβάλ ταξιδεύει».

Ο Πρόεδρος του Οργανισμού Γιώργος Δεμερτζής, συγχαίρει τον Δημήτρη Παπάζογλου και την ομάδα του για τη σπουδαία αυτή βράβευση και δηλώνει ότι έχει ιδιαίτερη σημασία για τον ίδιο και την πόλη που φιλοξενεί αυτόν τον διεθνώς αναγνωρισμένο θεσμό, επιβεβαιώνοντας με τον καλύτερο τρόπο την ορθότητα της επιλογής του δημιουργού μετά από διαφανή δημόσια διαδικασία μεταξύ σαράντα και πλέον διαγωνιζομένων από την Ελλάδα και το εξωτερικό που ενδιαφέρθηκαν να αναπτύξουν την νέα Οπτική Ταυτότητα και τις εφαρμογές του Φεστιβάλ Δράμας.

Αναφερόμενος στην διάκριση ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Γιάννης Σακαρίδης τόνισε μεταξύ άλλων «δημιουργήσαμε ένα ολοκληρωμένο σύστημα οπτικής έκφρασης, που θα σηματοδοτεί την παρούσα αποστολή του Φεστιβάλ, κάνοντας άμεσα αναγνωρίσιμο τον θεσμό στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές κινηματογραφικό κοινό, σε ανθρώπους που ασχολούνται επαγγελματικά με την κινούμενη εικόνα ή που απλά εμπνέονται από αυτήν,  σε νέους αλλά και σε καταξιωμένους δημιουργούς. Επιδιώξαμε μια ταυτότητα εναρμονισμένη με τη σύγχρονη οπτική γλώσσα, η οποία όμως θα μπορεί να υποστηρίξει τον θεσμό διαχρονικά. Από το παρελθόν έως το τώρα και από το τώρα ως το μέλλον.»