Με τηλεδιάσκεψη η εξυπηρέτηση στα ΚΕΠ-Πιλοτικό πρόγραμμα

Ένας από τους 38 Δήμους που θα εφαρμόσουν πιλοτικά το πρόγραμμα εξυπηρέτησης πολιτών μέσω τηλεδιάσκεψης είνια ο  Δήμος Δράμας.

Καθορίστηκε η διαδικασία παροχής διοικητικών πληροφοριών και διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών και επιχειρήσεων από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) με τηλεδιάσκεψη. Στην διαδικασία αυτή ορίζονται όλες οι αναγκαίες λεπτομέρειες για την ειδική σύγχρονη πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης (videoconference) με την ονομασία “myKEPlive.gov.gr”, η οποία, μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης gov.gr, παρέχει τη δυνατότητα εξυπηρέτησης, για συγκεκριμένες διαδικασίες, από τους Υπαλλήλους των ΚΕΠ.

Επιπλέον, εξειδικεύεται η διαδικασία διενέργειας της τηλεδιάσκεψης, καθώς και οργανωτικά και τεχνικά μέτρα ασφαλείας.

Με αφορμή την έναρξη του Νέου τρόπου εξυπηρέτησης ο Δήμαρχος Δράμας κ. Χριστόδουλος Μαμσάκος δήλωσε:

«Είναι μεγάλη επιτυχία και ταυτόχρονα μεγάλη ευθύνη να επιλέγουν τον Δήμο σου να εφαρμόσει πιλοτικά καινοτόμες ηλεκτρονικές υπηρεσίες που σκοπό έχουν την άμεση και εύκολη απομακρυσμένη εξυπηρέτηση του πολίτη.

Το ΚΕΠ μας είναι καθ’ όλα έτοιμο να ανταποκριθεί στα νέα δεδομένα και να χρησιμοποιήσει τις νέες τεχνολογίες προς όφελος των Δημοτών.

Σας είχα υποσχεθεί πως ο Δήμος μας θα γίνει πρότυπο τεχνολογικών εφαρμογών. Με σταθερά βήματα προχωράμε την υλοποίηση αυτού του στόχου».