Ο χρυσός δεν μας ενώνει…

Με «σημαία» την αρνητική απόφαση του περιφερειακού συμβουλίου ΑΜ-Θ στην επένδυση χρυσού στη Θράκη και επικεφαλής τον Άρη Γιαννακίδη, οι φορείς της Ροδόπης και του Έβρου ετοιμάζουν κάθοδο στην Αθήνα την  Δευτέρα. Στις συναντήσεις με τον υπουργό Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής και τους αρχηγούς κομμάτων θα βρίσκονται ο πρόεδρος του περιφερειακού συμβουλίου, επικεφαλείς των παρατάξεων, οι δήμαρχοι Κομοτηνής και Αλεξανδρούπολης και βουλευτές των δύο νομών. Κοινή βούληση όλων είναι να εκφραστεί η πεποίθηση ότι, «η συγκεκριμένη δραστηριότητα δε συνάδει με τον περιφερειακό αναπτυξιακό σχεδιασμό», ανέφερε ο περιφερειάρχης. Στις συναντήσεις εκτός από την αρνητική απόφαση του περιφερειακού συμβουλίου, θα παρουσιαστούν και παλαιές και σύγχρονες αρνητικές γνωμοδοτήσεις τοπικών, δημοτικών και νομαρχιακών συμβουλίων.http://www.xronos.gr/detail.php?ID=71274
 Δήμητρα Συμεωνίδου