Ξεκίνησαν οι παρουσιάσεις για το νέο στρατηγικό σχέδιο προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό

Σειρά παρουσιάσεων για το νέο στρατηγικό σχέδιο προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό, ξεκίνησαν με πρωτοβουλία του γενικού γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη, με την συμμετοχή της εταιρίας που ανέλαβε το έργο.

Ήδη χθες πραγματοποιήθηκε η πρώτη παρουσίαση στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων στην οποία συμμετείχαν 50 πρόεδροι Ενώσεων, υπό τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Γρηγόρη Τάσιο. Την παρουσίαση έκαναν ο επικεφαλής της Bold Ogilvy Θεόδωρος Κοτιώνης και ο επικεφαλής της AQ Strategy που συμμετέχει στο κομμάτι της στρατηγικής Γιάννης Τσάκαλος, ενώ συμμετείχε και ο Δημήτρης Φραγκάκης.

Σύμφωνα με πληροφορίες το στρατηγικό σχέδιο, που αφορά την τριετία 2021-2023, χωρίζεται σε 4 φάσεις, ενώ θα αναδείξει και όλα τα πλεονεκτήματα του ελληνικού Τουρισμού, πέραν του κλασικού “Ήλιος και Θάλασσα”. Οι 4 φάσεις έχουν ως εξής: During Covid, που θα εξελιχθεί εντός του 2021 Early recovery, που θα εξελιχθεί εντός του 2021 Late recovery, που θα αφορά στα επόμενα χρόνια The next day, που θα αφορά στο τελευταίο στάδιο Μετά την ολοκλήρωση των παρουσιάσεων, θα ανακοινωθούν όλες οι λεπτομέρειες της στρατηγικής και του δημιουργικού (slogan, εικόνες, κ.λπ.). Στην χθεσινή παρουσίαση που έγινε μετά από πρόσκληση του γενικού γραμματέα του ΕΟΤ πήραν μέρος 50 Πρόεδροι Ξενοδοχειακών Ενώσεων – Μελών της ΠΟΞ από όλη τη χώρα. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της ΠΟΞ, “H συνεργασία της ΠΟΞ με τον κ. Φραγκάκη και τη Διοίκηση του ΕΟΤ είναι άψογη και όπως τονίστηκε, η χώρα μας εισέρχεται με τεχνοκρατικά κριτήρια στη μετά Covid εποχή, με στόχο να αξιοποιήσει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που κέρδισε ο ελληνικός τουρισμός από τη διαχείριση της πανδημίας και να αναδείξει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κάθε περιοχής”.

πηγή  ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ money-tourism.gr