Διαδικτυακά από 2έως 4 Οκτωβρίου το 3ο Διεθνές Βιωματικό Συνέδριο Εφαρμοσμένης Διδακτικής

Ανακοινώθηκε το Πρόγραμμα του 3ου Διεθνούς Βιωματικού Συνεδρίου Εφαρμοσμένης Διδακτικής (IECAT 2020), το ο-ποίο θα υλοποιηθεί από της 2 έως της 4 Οκτωβρίου 2020, διαδικτυακά και θα μεταδοθεί μέσα από το επίσημο site του Συνεδρίου http://www.iecat.educircle.gr/el/ , από όπου οι συμμετέχοντες θα έ-χουν τη δυνατότητα της ενεργούς συμμετοχής της συνεδρίες που θα ε-ξελίσσονται ή της απλής παρακολούθησης.

Σε κάθε περίπτωση η συμ-μετοχή καθώς και η παρακολούθηση των εργασιών του Συνεδρίου θα προσφέρεται δωρεάν και ασφαλώς θα είναι ελεύθερη για όλους. Το Πρόγραμμα του Συνεδρίου αναπτύσσεται σε τέσσερις παράλληλες συνεδρίες καθημερινά, οι οποίες εμφανίζονται σε τέσσερις παράλληλες στήλες, ώστε οι συμμετέχοντες στο Συνέδριο να μπορούν να επιλέγουν της ανακοινώσεις που τούς ενδιαφέρουν και να κινούνται με ευκολία της ηλεκτρονικές αίθουσες.

Συνάμα το Πρόγραμμα είναι απολύτως λει-τουργικό και ενεργό, ώστε επιλέγοντας κανείς τα κατάλληλα εικονίδια που βρίσκονται σε κάθε αίθουσα, να συμμετέχει ενεργά της συνεδρίες (επιλογή ZOOM) ή απλώς να τίς παρακολουθεί (επιλογή You Tube). Πα-ράλληλα μέσω του Προγράμματος δίδεται η δυνατότητα συμπλήρωσης αίτησης συμμετοχής στο Συνέδριο, ενώ παρέχεται ποικιλία τρόπων επι-κοινωνίας με της διοργανωτές.

Το Συνέδριο διοργανώνεται από τον Επιστημονικό και Πολιτιστικό σύλλογο «εκπαιδευτικός κύκλος», ενώ τελεί υπό την αιγίδα του Υ-πουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, του Υπουργείου Εσωτερικών (Μακεδονίας- Θράκης), ενώ τέλος υποστηρίζεται και από την Πρε-σβεία των Η.Π.Α στην Ελλάδα. Στο Συνέδριο συμμετέχουν ως συνδιοργανωτές 13 Πανεπιστήμια και Πανεπιστημιακά Τμήματα τόσο από την Ελλάδα όσο και από το Εξω-τερικό, το Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και το Ζωγράφειο Λύκειο Κων-σταντινούπολης.

Τα Πανεπιστήμια που συμμετέχουν είναι: – το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (Ε.Α.Π), – το Stockholm University (Department of Education) Sweden, – το Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, – η Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α-ΣΠΑΙΤΕ) – Παιδαγωγικό τμήμα, – το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, (Σχολή Κοινωνικών – Ανθρωπιστικών Επιστημών και Τεχνών, Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτι-κής) , – το Τμήμα Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής του Δημοκρίτειου Πα-νεπιστημίου Θράκης, – το Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας – Σχολή Γεωτεχνικών Επιστη-μών (Δράμα) – , – η Παιδαγωγική Σχολή του Bujanovac – Σερβία – , – το Εργαστήριο Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών στη Δια Βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α) του Πανεπιστημίου Κρή-της, – το Εργαστήριο Εκπαίδευσης και Διδασκαλίας της Φυσικής του Παι-δαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, – το Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών: «Διδακτική Παιδαγωγική και ΤΠΕ» (Καβάλα) του και – το Εργαστήριο Παιδαγωγικής του Τμήματος Θεολογίας του Αριστο-τελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. – Το Εργαστήριο Πολύπλοκων Συστημάτων του τμήματος Φυσικής, του Διεθνούς Πανεπιστήμίου της Ελλάδος

Για τον Εκπαιδευτικό Κύκλο Δρ. Σπυρίδων Κιουλάνης (Πρόεδρος του Επιστημονικού και Πολιτιστι-κού Συλλόγου «Εκπαιδευτικός Κύκλος»)